Пошуковий запит: (<.>A=Маринів В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Капліна О. Проблеми допустимості доказів, поданих відповідно до статті 66 КПК України особами із використанням технічних засобів отримання інформації [Електронний ресурс] / О. Капліна, В. Маринів // Вісник Академії правових наук України. - 2011. - № 3. - С. 238-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vapny_2011_3_24
|
2. |
Маринів В. І. Недопустимість повороту до гіршого як гарантія свободи апеляційного оскарження судових рішень у кримінальному провадженні [Електронний ресурс] / В. І. Маринів // Юридичний часопис Національної академії внутрішніх справ . - 2013. - № 2. - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aymvs_2013_2_22
|
3. |
Маринів В. Перегляд судових рішень у кримінальному процесі України: окремі питання [Електронний ресурс] / В. Маринів // Вісник Академії правових наук України. - 2011. - № 4. - С. 183-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vapny_2011_4_20
|
4. |
Маринів В. І. Проблеми забезпечення прав особи на свободу та особисту недоторканність в кримінальному судочинстві України [Електронний ресурс] / В. І. Маринів // Вісник Хмельницького інституту регіонального управління та права. - 2004. - № 4. - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2004_4_37
|
5. |
Маринів В. І. Проблеми апеляційного розгляду скарг на постанови про порушення кримінальної справи [Електронний ресурс] / В. І. Маринів, В. В. Смірнова // Університетські наукові записки. - 2008. - № 1. - С. 226-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2008_1_35
|
6. |
Маринів В. І. Історія інституту перегляду судових рішень у порядку апеляції та касації у кримінальному судочинстві України [Електронний ресурс] / В. І. Маринів // Юрист України. - 2014. - № 1. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2014_1_15
|
7. |
Маринів В. Проблеми оскарження рішень вищих спеціалізованих судів, створених у результаті судово-правової реформи 2016 року [Електронний ресурс] / В. Маринів // Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 5. - С. 241-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgip_2017_5_55
|
8. |
Маринів В. І. Деякі проблеми функціонування судів апеляційної інстанції щодо перегляду судових рішень у кримінальному провадженні [Електронний ресурс] / В. І. Маринів // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2016. - Вип. 3(2). - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_jur_2016_3(2)__27
|
9. |
Маринів В. І. Окремі питання участі прокурора у провадженні з перегляду судових рішень: сучасний стан і перспективи [Електронний ресурс] / В. І. Маринів // Юрист України. - 2011. - № 4. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2011_4(17)__14
|
10. |
Капліна О. В. Тимчасовий доступ до речей і документів: проблемні питання правозастосовної практики [Електронний ресурс] / О. В. Капліна, В. І. Маринів, М. І. Демура // Проблеми законності. - 2020. - Вип. 149. - С. 200-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2020_149_16
|
11. |
Маринів В. І. Деякі прогалини кримінального процесуального законодавства щодо апеляційного оскарження судових рішень [Електронний ресурс] / В. І. Маринів, О. А. Лейба // Проблеми законності. - 2021. - Вип. 153. - С. 155-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pz_2021_153_14
|
12. |
Маринів В. І. Деякі проблеми апеляційного оскарження ухвал слідчого судді під час досудового розслідування [Електронний ресурс] / В. І. Маринів // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2019. - Вип. 57(2). - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvuzhpr_2019_57(2)__24
|
13. |
Маринів В. І. Трансформація навчального процесу в умовах пандемії COVID 19: кейс Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого [Електронний ресурс] / В. І. Маринів, К. Є. Соляннік, М. І. Демура // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 99-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_13 Наведено результати дослідження трансформації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на прикладі Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, в ході якого виокремлено чотири основні напрями такої трансформації. Переведення освітнього процесу з аудиторних занять на заняття в онлайн-режимі з використанням Порталу навчальних електронних інформаційних комплексів. На цьому напрямі досліджень інтерпретовано результати даних, отриманих від Центру інформаційних технологій університету, порівняно кількість звернень студентів до порталу, надано власне бачення отриманих результатів. Трансформація роботи наукової бібліотеки. Встановлено, що в умовах карантинних обмежень, пов'язаних із пандемією COVID-19, бібліотека оперативно адаптувалася до змін в організації науково-освітніх процесів в університеті, забезпечила широкий спектр бібліотечно-інформаційних сервісів та послуг, заходів у форматі online / offline. Проаналізовано загальну кількість користувачів за єдиним обліком, кількість звернень студентів по довідки, кількість "фізичних звернень" до наукової бібліотеки в період впровадження дистанційного навчання. 3. Підвищення цифрових компетентностей викладачів для забезпечення якісного освітнього процесу стало третім напрямом дослідження. Встановлено, що цифрові компетентності викладачів в умовах викликів, що постали у зв'язку із пандемією COVID-19, набули важливого значення з огляду на необхідність забезпечення якісного освітнього процесу і неможливість застосування звичайних форм навчання (викладання дисциплін в аудиторному форматі, перевірка робіт в паперовому вигляді тощо). Проведено опитування студентів різних курсів та факультетів щодо їх оцінки цифрових компетентностей викладачів. Вибірка становила 509 респондентів, які представляли три факультети: факультет прокуратури, факультет юстиції, факультет адвокатури. Отримані результати свідчать, що загалом студенти оцінюють цифрову грамотність викладачів вище середнього. Підвищення цифрових компетентностей студентів для отримання знань визначено четвертим напрямом дослідження. Його результати свідчать про важливість опанування викладачами та студентами освітнього закладу цифровими компетентностями, необхідність їх постійного вдосконалення, а також про актуальність зазначених питань.
|